+48 501 301 737

biuro@przedszkolepodwodnakraina.pl

Ramowy plan dnia

6:30 – 8:15 Witamy Was, zaczynamy już czas!

Witamy się, rozmawiamy, bawimy się zabawkami, układami puzzle, oglądamy książeczki. bierzemy udział w zabawach dydaktycznych, układamy budowle z klocków.

8:15 – 8:30 W zdrowym ciele, zdrowy duch!

Uczestniczymy w zabawach ruchowych, gimnastykujemy się, doskonalimy swoje zdolności i umiejętności ruchowe.

8:30 – 9:00 Kto wcześnie wstanie z apetytem zje śniadanie!

 Jemy śniadanie i uczymy się kulturalnego zachowania przy stole.

9:15 – 9:30 Na dwór wyjść ochotę mam więc ubieram się sam!

Doskonalimy czynności samoobsługowe w szatni – zakładamy ubranie  przed wyjściem na dwór.

9:30 – 10:45 Słoneczko świeci, na placu zabaw bawią się dzieci!

Bawimy się w ogródku przedszkolnym, korzystamy bezpiecznie ze sprzętu, chodzimy na spacery i wycieczki, obserwujemy przyrodę i otaczający świat

10:45 – 11:00 Mydełko i woda cudnej urody doda!

Wracamy z podwórka, układamy ubranie w szatni na wyznaczone miejsca, myjemy dokładnie ręce i buzię.

11.00 – 12.00 Teraz działamy i świat odkrywamy.

Wzbogacamy swoje wiadomości i doskonalimy umiejętności: malujemy, wycinamy, rysujemy, układamy różne konstrukcje, śpiewamy, tańczymy, uczymy się wierszyków, wykonujemy eksperymenty, liczymy, kolorujemy, poznajemy tajemnice przyrody i otaczającego świata, rozwijamy swoją wyobraźnię, bawimy się w teatr, and… hurray it’s time for English.

 

 

12:00 – 12:30 Obiad już gotowy, smaczny jest i zdrowy!

Próbujemy nowych smaków – jemy zupę i drugie danie, uczymy się posługiwać sztućcami.

12:30 – 13:30 Srebrna fala cicho pluszcze, połóż głowę na poduszce!

Słuchamy bajek i relaksującej muzyki a chętni odpoczywają na leżaczkach.

12:30 – 13:30 (5-6 latki) Dużo już wiemy, ale więcej się dowiemy!

Rozwijamy grafomotorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, ćwiczymy percepcję słuchową i wzrokową oraz słuch fonemowy.

 

13:40 – 14:00 Mamy tu zabawek wiele, razem bawić się weselej!

Rozwijamy grafomotorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, ćwiczymy percepcję słuchową i wzrokową oraz słuch fonemowy.

14:00 – 14:20 Witaminki dla chłopczyka i dziewczynki!

Jemy podwieczorek, wykonujemy czynności higieniczno – porządkowe po posiłku.

14:20 – 17:00 Z kolegami w różne gry gramy!

Bawimy się zabawkami, gramy w ciekawe gry edukacyjne, bierzemy udział w zabawach ruchowych ze śpiewem.
Żegnamy się, ale jutro znów przyjdziemy i grzecznie bawić się będziemy.