+48 501 301 737

biuro@przedszkolepodwodnakraina.pl

Witamy serdecznie w Podwodnej Krainie

gdzie tworzy się magiczne światy, w których dzieci czują się tak wspaniale, że do domu nie chcą wracać wcale.

IMG-20180616-WA0012
Laureat_Orly2018

Zapewniamy zdrowe, wysokiej jakości i różnorodne posiłki przygotowane przez sprawdzoną firmę cateringową z Gdańska – PYSZOTKA, która gotuje właśnie z myślą o najmłodszych. Całodzienne wyżywienie to: śniadania ( w tym dwa razy w tygodniu są to śniadania ciepłe), dwudaniowe obiady ( zupa, drugie danie) i podwieczorki. Posiłki są pełnowartościowe, odpowiednio zbilansowane i dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci.

Przykładowe menu znajduje się na stronie firmy: http://www.pyszotka.com/oferta.html.

Przedszkole Podwodna Kraina  znajduje się na osiedlu Chełm,
na parterze nowo oddanego bloku przy ulicy Cienistej 28 ,
w sąsiedztwie terenu zielonego, blisko hipermarketu Kaufland.
W pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy linii 2,6,7 i 11
oraz autobusu linii 227,118 i 108. Przy przedszkolu dostępne są miejsca parkingowe.

Nasi nauczyciele

Jesteśmy profesjonalną kadrą. Nauczycielami z powołania. Pracujemy z młodszymi dziećmi od ponad dwudziestu pięciu lat. Spod naszych skrzydeł wychodzą kreatywni, myślący uczniowie, którzy świetnie się uczą. Dzieci są uspołecznione, doskonale się komunikują, potrafią rozwiązywać problemy i pracować w grupie, a jednocześnie pozostają sobą.
• Nie narzucamy sztywnych schematów lecz podkreślamy możliwości wielu rozwiązań.
• Rozwijamy indywidualizm dziecka.
• W naszej pracy stawiamy na elastyczność, gdyż powielanie tego samego modelu postępowania w stosunku do każdego dziecka nie przyniesie sukcesu.
• Dostosowujemy formy i metody pracy do osobowości i potrzeb dziecka.
Zespół naszego przedszkola to:
- miłość do dzieci
- odpowiedni zbiór cech osobowości i temperamentu
- predyspozycje pedagogiczne i powołanie.

Harmonijny rozwój talentów dziecka

Podczas pracy wychowawczej z dziećmi kształtujemy umiejętności życia w grupie, radzenia sobie ze stresem, a także budujemy Ich wiarę we własne siły
i możliwości. Rozbudzamy u naszych wychowanków potrzebę szeroko rozumianej aktywności, w tym także aktywności językowej.